Saturday, January 14, 2012

Preko Skerlica i njegovog filma do Istanbula, McD-a, Angeline, Mevlida i Indire na francuskom..moj rezime godine.



Evo 2012. je polako usetala a ona 2011. se hinjski iskrala. Sto hinjski, eh sad cemo da zakljucimo..


Poceli smo i ne bas tako lijepo..mislim ne ono praznicki. Sjecam se da prvih dana nove, tada 2011., nije bas bilo snijega a ni zimske idile. Na svu srecu bio sam okupiran drugim stvarima pa o skijanju nisam ni razmisljao. Bio sam u Bosanskoj/Kozarskoj Dubici na snimanju filma "Top je bio vreo". Eh tu mi je zivot poceo, barem onaj filmski.
Snimanje mi se oduzilo pa sam iz skole izostao, sto bi mi rekli, podobro. Neki su se patili, neki uzivali no svi su prezivili. Meni je uglavnom islo dobro, pa haj' da kazemo do septembra, do novog pocetka. Preko Beograda u martu,  i boravka kod filmske majke, do Istanbula i koncerta u maju nazad do Sarajeva pa nazad ponovo u Tursku.. tako mi je izgledalo proljece i ljeto.


Uglavnom zabavan i zivot pun iskustva. Upoznao raje, jarana, jaranica, nas'o novu srodnu dusu i znate kako to ide..pa onda sam u BG-u lutao po McD-u sa Lukom Skerlicem. Tada je update na fb-u "Kenan is at McDonalds with Luka Skerlic" bio za 40 lajkova minimum zato sto su ocajni Bosanci iscekivali ovaj brend koji je definitvno obiljezio godinu! (smjesno, pricamo o lajkovima i McD-u)


Pohvalit cu se da je u Istanbulu sa mnom bio i zastupnik u parlamentu Federacije Faruk Jabucar, no politika nikome ne donosi dobro pa ne vrijedi puno o tome pricati. (Sto ne znaci da ne vrijedi pricati o Jabucaru, bas naprotiv) Sa Ansamblom SMF sam dao koncert za turski drzavni praznik na kojem je bio predsjednik R Turske. Nama, svima iz ansambla, kao i uvijek nezaboravno i nevjerovatno dobro bilo!


Veliki broj potresa, cunamia i eksplozija pogodio je veci dio svijeta. Japan - strahota. To je jedina stvar bila za koju se vrijedilo sekirat jer sve ostalo je u odnosu na to nebitno!


U julu se otvorio McDonlads u Sarajevu. O tome sam i pisao u nekoliko navrata. Ma bagra prvog dana znate i sami kako. Uglavnom to je bio događaj godine. Tako veliki da su otvaranju prisustvovali gradonacelnik Sarajeva i ambasador SAD-a , a na otvaranju drive in restorana ista postava iz ambasade sa Komisicem na celu.


Otvorila se Al-Jezera. Time Sarajevo postade medijsko srediste, filmsko ili kakvo vec ne ali politike ni za lijeka. I dalje smo sastavljali kraj sa krajem. Oni koji su mogli i kojima se dalo skoknuli su na Jadran, neki i na obale Turske, Spanije a neki su Bogami put Amerike.


Eh, sve sto je lijepo kratko traje pa smo zato tako brzo prosli preko maja, juna, jula ali i augusta.


Septembar je poceo nevjerovatno lose. Svi pospani, nenaspavani i tako to... uglavnom svi nespremni. Na sta? - Pa na "fuckin'" obaveze koje su nam dosle dolaskom i septembra. Ljeto nas je dobro milovalo pa je i potrajalo. O skoli necu pretjerano pricat jer ima puno toga sto ce me podsjecati na dvije i jedanestu. Sjecam se da je te iste godine, prosle, u oktobru bila tacno godina bez drzavne vlade. Sjecam se da je nesto prije toga u BiH bila Angelina, a jos prije toga i Angelina i jos malo prije toga isto Angelina. Cudno jelde.. pa nije -  snimala je film, sto bi Ameri rekli "making a movie". Bas je to ona i uradila. A onda ga pred novu dvije i 12-tu svecano predstavila. Dobila je Srce Sarajeva, prosetala crenim tepihom na SFF-u i postala zena godine u BiH. Svaka cast! Zena godine dvije i deste je bila, meni se cini, nana Fata!


Onda je nakon holivudske dive dosla i Penelopa Cruz. I ona je nesto snimala. Da ne bude da sam ja neki zloco, iako moja prof. njemackog misli da jesam (volim je), meni je drago sto oni to snimaju i rade. Mislim nisu ni prvi ni posljednji. Pa sjecatel' se Richarda Gere-a? Ali znali su oni gdje ce i kako ce. Plate domacoj produkciji i ljudima koji su iznajmljivali prostor su bile bizarne, mislim premale dok su strane produkcije ubrale dosta plodova.


Osim njih dvije sta je jos bilo... hmm


Ah da.. Hayat TV nas i ove godine truje svojim ZMBT show-om. Mislim poceo je u 2011. a sada nastavio. Truju nas populiziranjem turbo folka i iskvarene narodne muzike koja prema rijecima CNN-ovog reportera velica i slavi sex, droge, prostituciju i sta vec ide uz to. Da, da. CNN je pisao o turbofolku i time zakljucio ovu jadnu 2011. godinu.


Ali nije jos gotovo. BIlo je tu jos mnogo toga. Evo jos nesto. 


Mevlid Jasarevic. Sjecatel' se tog gospodina sa bradom, kako ga je nazvao zamjenik ministra sigurnosti. Da, da 'gospodin'. Ali jeste gospodine je kad skontam. Pucao je 40 minuta na zgradu ambasade SAD-a, policija iscenirala filmsku akciju na ulici i na kraju je ustreljen u glavu a ranjen u bok. Hmmm, nadmasili su i proslavljene holivudske scenariste i naseg jednog jedinog pravog scenaristu Abudulaha Sidrana koji je na pitanje o "suzivotu" spomenuo "sukurac". Eh tako je.


Snijeg nam je pao u novembru. Skijanje na vrijeme. Sezona, dobro ide. Topovi rade. Idila.


Nova godina, kazu, najbolja u Sarajevu, sto se regiona tice. Pjevali "Letu stuke" EFC ali i Nina. Ljudi Nina je novu docekala u nasoj metropoli. Mašala!


I na kraju usli smo u ovu 2012. ali kao da smo jos u onoj 2011. jer jos uvijek krpimo rupe i dovrsavamo stvari iz te godine - jedanaeste. Sranje, al bas.


Sto se mene tice. Bio sam kod socijalne radnice. Spominjao sam i to. Prof. je smatrao da sam nestabilan i da me duhovno nesto lomi. Nakon toga bio sam kod zamjenice direk. zalio sam se, dizao revoluciju kao sto me naucila filmska mama Anita Mancica , a jos dodatno posavjetovala moja prava Mirela Musić!


Sad kad spomenu Anitu naleti mi i Duda, sminkerica koja pravi izvrsna lazanja.Tu je i Tanja kostimografkinja - jedina odrasla iz filmske ekipe koju ne persiram jer samo raja ba! Pa Bahonjica, Faketa, Mugdim, Gordana, Ivica,.. pa svi ti ljudi, mislim evo link pa pogledajte sa svima je bilo nevjerovatno dobro! (http://www.imdb.com/title/tt1740552/
Na kraju Boban Skerlic koji me na pauzi snimanja pitao da li znam ko je Damir Avdic. Ja nisam znao. Onda mi je pustio pjesmu u kojoj kaze doticni Avdic:


"Jebo ti Jugoslavija majku! Jebo ti balkan beat majku! Jebo ti regija majku! Jebo ti Tito i oca i majku! Bratstvo - jedinstvo je završilo na dva flora..."


eh da. Damir Avdic je pjevac. Mislim, underground pjevac, legenda uz kojeg shvatim realnost. Osim svih stvari koje sam dozivio sa Skerlom ovo je jedna , meni, fina po kojoj cu da ga se posebno sjecam.


Za razliku od Damira Avdica koji animira publiku, Indira Radic svoju diskriminira (haha). Otpjevala je pjesmu na francuskom i tim potezom veliki hit uputila samo fanovima iz Francuske, koji su je, bez ikakve rasprave, sve razumjeli. Da bar jesu. Eh Boze moj..



Nakon "topa" snimio sam jos jedan kratometrazni, odigrao dvije predstave, u pripremi jos jedna. U ovoj novoj ocekujemo premijeru "topa"pa eto vidjet ce te nas trud koji se isplatio!








I na kraju stvar koja je okupila sve narode koje zive u Bosni i Hercegovini - fudbal! Ali o tome u iducem postu!


Eto, dosta!
Sada , jel ima neko kome nije jasno zasto je 2011. hinjska godina koja se hinjski iskrala? (ove moje impresije ne uzimajte u obzir!)