Tuesday, February 07, 2012

Ovo nije patetika, ovo je stvarnost! Ljudi umiru jer niko nece da pomogne!



Bila zima ili ne u Bosni i svugdje u svijetu ima onih kome pomoc stvarno treba. Sada, na ovim kijametskim tempraturama, je pomoc potrebna mnogima, cak i onima koji su i uspjevali ugodno prezivljavati u toplim i lijepim uvjetima!


Znajuci te cinjenice i te stvari konstanto se preispitujem kako, zasto!?


Nije mi jasno kako neko moze da zivi na zeljeznickoj stanici, u sobici u napustenoj zgradi, ispod strehe, mosta, na kraju na ulici. Nije mi jasno po cemu neko zasluzuje da ima sve a drugi nista. Ali bukvalno nista.








Znate li kakav je osjecaj kada ne znate hocete li ujutro ustati zivi? Znate li kakav je osjecaj da nemate nista, da sjedite u jebenoj maloj hladnoj , prljavoj prostoriji i grijete se paleci flase.


Zna li iko kakav je osjecaj da dodjete negdje i da molite da nesto radite za 10KM iako za takve pare ne mozete nahraniti ni sebe a kamo li porodicu!!?


Niko ne zna za ove osjecaje. Niko ne zna za ove jebene i glupe osjecaje s kojima neki moraju da se suocavaju!! NIKO!


Ali znate li za koje mi osjecaje znamo, mi koji imamo internet i koji ovo citamo? Znamo za osjecaj topline, ljubavi, znamo za osjecaj sitosti, miline i udobnosti! Razmisljamo i odlucujemo hocemo li u kino, na kafu ili na bazen, a oni nemaju priliku da odlucuju, oni uzmu sta im se da , a rijetko gad im se sta da! I kad odlucuju ne odlcuju o tome gdje ce ici - odlucuju o tome ko ce danas jesti, kome je hrana potrebnija jer je nema za sve, nema je dovoljno. A mi.. pa mi bacamo hranu!!!


A ja imam jos jednu vrstu osjecaja! Onu vrstu osjecaja u kojoj se pitam zasto ne pomognem kad mogu. Znate li kako je kada znate da je vani na stotine i hiljade onih kojima treba pomoci!! Znate li kako je glup osjecaj  da sjedis kuci, zajebavas se po facebook u, pijes caj a znas da mozes pomoci. Znas da mozes pomoci a ipak samo sjedis!


A onda kada dodje misao, kada skontate kako pomoci onda shvatite da ste samo jedan 17-to godisnjak koji ne moze nista! Ne mozete nista jer ljudi ne razumiju! Ljudi su pokvareni i ne razumiju da nismo sami! Mi smo tu za sve! Isto tako svi su tu za nas! To je tako, to je drustvo ali to je za njih patetika!! Ali ovo nije patetika, ovo je stvarnost! Jebena stvarnost u kojoj najvise ima onih kojima je potrebna pomoc!!


Dajte da ne budemo oni koji ce da sjede, da citaju i citaju i sute, nista ne rade! Hajde da ucinimo nesto, hajde da nesto promjenimo! Hajde da nas nesrece povezu i ucine nas ljudima, prijateljima i humanistima!!


Jos jednom, ovo nije patetika, ovo je stvarnost. Ja nisam patetican, ja sam svjestan!




http://www.sarajevo-x.com/bih/drustvo/iz-kaknja-autostopom-dosao-cistiti-snijeg-u-sarajevu-za-10-km/120207060


Adis dolazi iz Kaknja da cisti kako bi uspio prehrani porodicu!
Svi koji žele angažovati Adisa mogu ga pozvati na broj 063/233-395.


Uskoro cemo organizvoati akciju kako bi mu pomogli. Svi zainteresovani neka se jave na noke.msc@gmail.com