Tuesday, August 23, 2011

mojih 17 pitanja i 17 odgovora za moj sedamnaesti rodjis.



Kenan Music. Rođen ratne 1994. godine u Sarajevu. Sada je 2011. godina! 19. augusta sam napunio tacno 17 i ,sto nas narod kaze, uzeo 18. godinu. Do sada nisam nesto extra i puno zanovjetao i ispitivao "kad cu" , "sta cu", "hocul".. ali prije punoljetstva, dok mi se jos oprasta sto sam naglup i dosadan, zelim postaviti ,ako nista, 17 pitanja , ali i dati svojih 17 odgovora na pitanja koja sam ja dobio .  Moze? (i da ne moze boli me briga moj je blog, haha )
Mojih sedamnaest pitanja:

1. Sada kada mi je sedamnaest hocul' moci ostati vani barem do 00.00 sati. Bilo biu lijepo i realno jer sam sa 15. mogao do 22h, sa 16 do 23 mislim da znate sta slijedi?

2. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da pocnem da mastam o polaganju vozackog ispita i o tome kako dolazim u skolu u 4. razredu sa automobilom?

3. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da okupim svoju punoljetnu raju i odem s njima na neki "music fest" i ostanem tamo 10 dana iako sam rekao da cu biti 5?

4. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da "maznem" najj jaranu trebu i kazem da je ona kriva?

5. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu traziti od roditelja da mi kupe MacBook pro 17" iako ga nisam zasluzio?  (onaj od 13" sam sigurno zasluzio)

6. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu  jos uvijek na facebooku da pisem ljubavne statuse, statuse o glupim plavusama i jos glupljim murjacima?

7. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da idem u skolu u bermudama?

8. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu na ulici da se okrecem za zenama koje imaju najmanje 30 a koje izgledaju kao da  ima je 20?

9. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da cijelu familiju izbrisem sa facebook-a?

10. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da idem u boksericama u prodavnicu?

11. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da se tusiram 2 sata a da mi mama ne pokuca na vrata i kaze "ode voda"?

12. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da subotom ne ustajem iz kreveta i da nedeljom uopste nisam kuci?

13. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da pijem hladnu vodu i zimi?

14. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da unajmim sebi batlera i kucnu pomocnicu?

15. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da jedem u McDonalds u svaki dan poslije skole?

16. Sada kada mi je sedamnaest da li mogu da idem sa 10 djevojaka na djevojacko vece?

17. Sada kada mi je sedamnaest da li moram ista pitati prije nego sto nesto uradim?


A evo vam i mojih 17 odgovora na pitanja koja sam dobio u ovih nekoliko godina koliko se ja sjecam:

1. Znam mama, 15 mi je godina, pa sta ako volim Pokemone. I da, kazem ti jos jednom kupi mi DVD sa svih 10 sezona!

2. Nisam lud i nisam budala ali su lampe na travnjaku iza moje zgrade jednu noc misteriozno nestale.

3. Da istina je. Proslog ljeta sam za jedan dan znao rainstalirati sistem 5 puta jer mi se nije mogla staviti thema koju sam je htio.

4. Istina je i to da sam u Osnovnoj od prvog do sedmog casa stalno bio s djevojkama da mi je razrednik dozvolio da u osmom razredu budem snjima u sobi na ekskurziji.

5. Istina je i to da svaki put kada idem na Vrelo Bosne mi pukne guma na biciklu.

6. Istina je i to da sam veoma cesto organizator incidenata ir evolucija po skoli ali da skoro nikada ne ispadnem kriv  za to. (eto profesori citajte i pripremajte osvetu)

7. Istina je da sam snimao ratni film.

8. Istina je da razmisljam o putu oko svijeta.

9. Istina je da mi je premijer Kantona Sarajevo rodjak.

10. Velika je istina da sam se par puta isfenirao da bih imao vece lokne nego inace.

11. Jos veca istina je da volim dobro protracat uz kolu i cips. xD

12. Jos jos veca istina je da pijem mlijeko sa kafom a ne obrnuto.

13. Jos jos jos veca istina je da da od 1700 priajtelja na fb-u je oko 1000 zena (od toga 500 znam) a od ukupno tih 1700 prijatelja 1200 sigurno znam eventualno 1300!

Drukciji pogled na svijet. (Foto:Karim Nahas)
14. Jos jos jos jos veca istina je da navece nekad lupam nogama po stanu ili se tusiram kasno da bih iznervirao komsije.

15. Nevjerovatna istina je da sam proslog ljeta ublatio komsiji tek oprano auto.

16. Istina stoljeca je ta da sam pojeo cevap koji je ispao u zar pa na travu.

17. I na kraju istina je - postim cijeli mjesec Ramazan!

I na kraju krajeva: hvala svima na cestitkama za rodjis i dogodine sa 18 pitanja i 18 odgovora bye bye.. :) (sala, nece biti tih pitanjaca)

No comments: